DANCE, DANCE, DANCE.

Hello!
Ska börja berätta lite om igår ;)

Igår vid donken träffade jag Tyra och hennes grandma (Som förövrigt var skitfascinerad av McNuggets och hela McDonalds, haha!) och vi åt lite. Och pratade. Och helt plötsligt var klockan fem i tre. Och vi skulle vara hos Eve kvart över, så vi hade skitbråttom. Men vi hann hem o byta om, och sedan till Eve! Sedan bar det av till Dieselverkstaden där vi skulle ha dansuppvisningen! Mamma, David och pappa kom och tittade på oss, och det gick hyffsat bra i alla fall. Det var skitkul! Men gud vad man var nervös. 
HAHA, juste! David började gråta för att han tyckte att småttingarna var så söta! HAHAH! Det är min bror det .. ;)
Men efter dansen så åkte jag, mamma och pappa hem till Nikki, där jag fick duscha och så. Sedan gick jag och Nikki ut, träffade Karl, Tyra, Tom (Karls lillebror), Toms kompis, Torre, Anna och Dilsah. Vi gick runt lite tills vi hamnade i Svandams där ett bortdrogat indie-band spelade, haha! Men Torre, Nikki, Dilsah och Anna gick därifrån medan vi andra var kvar. Sedan kom Leo och Eve också. Men då gick jag med Torre, Nikki och Dilsah, haha. Vi hade skitkul! Men vid halv 12 skulle mamma o pappa hem, så då åkte vi hem. Då blev det sängen och nu är jag skittaggad för dansuppvisningen idag!!! WOHO!

Jeeeeevlar vad mycket bokstäver jag fick in. Haha, men nu måste jatg sminka mig. Puss.


Coola dans-tjejer.

Mina Kommentarer
Postat av: Tyra<3

Snygga vi e! och bäst på uppvisningen också!:D elr inte.. xD

2010-06-06 @ 19:11:50
Postat av: Karl

Fina som vanligt<33

2010-06-06 @ 22:20:02
URL: http://grodankarl.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback