CUT.

Godmorgon gott folk! Nu har jag nyss vaknat och ligger i sängen och glor på Biggest Loser. Igår så var det ju fest hos Sara. Allt var skitkul och alla hade roligt, tills några började bråka och det förekom massor av tårar. Vilket inte var så kul. Men idag så ska jag i alla fall åka och klippa och slinga mitt hår! Ska klippa upp det lite, samt topparna och så ska jag slinga det blondare! Är skittaggad! Vill bara inte att håret blir skitrakt när man klipper topparna, det är så jävla fult!! Usch usch! Haha, men Tyra kanske ska med också! Det hoppas jag verkligen, det skulle vara kul. Men hon tyckte att det var lite för tidigt att åka ca 10.15 eftersom jag har tiden klockan 11. Haha. Men vi får höras senare. Puss.

Mina Kommentarer
Postat av: JA SM IN E

Haha, ha så kul hos frissan. Och om du skulle sett filmen igår skulle du kanske legat och skakat vid det här laget. Fyfan för den filmen! Hahah

2010-06-13 @ 10:18:28
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback