ÄVEN OM HIMLEN FALLER NER.

Tjenis!
Idag så bar det av till frisören inne i stan vid halv 11 tiden. Men Tyra-myra följde dock inte med eftersom hon sov den lilla bajskorven! Men efter en veckas dans så förstår jag henne!
Jag hade tid klockan 11.. Jag blev klar halv 2.. HALV 2 ?! Fattar ni att det tog 2 och en halv timme att slinga och klippa?! Det är ju sjukt! Och 2 timmar av den tiden tog det att slinga. Usch usch!
Men jag är ytterst nöjd med resultatet! Mycket blont, och inte så mycket klippt! Love it! Tyvärr så har jag ingen bild på håret nu eftersom jag är osminkad och inte orkar. Haha.

Bjuder på lite bilder från festen igår istället, så får ni säkert se håret imorgon! :)



Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback