ANG. ATT JAG BLEV LURAD.

Haha, jag skrev ju förut att Nikki o Jasse lurade mig, och det var såhär: Jasse och Nikki ringde mig här hemma. Och dom sa att vi fick reda på klasserna till 7:an i skolan idag. Jag var skeptisk till om dom talade sanning men fortsatte lyssna. Och dom började säga alla saker jag sagt skulle vara dom värsta. Typ som att komma i 7b! Och jag trodde dom såklart, tills dom ba "fan vad du e lurad Mallan!".

Gissa om jag blev sur?

Mina Kommentarer
Postat av: Tyra<3

HAHAHAHAHA! Lika FAILAD som jag :D

2010-06-01 @ 21:54:35
Postat av: JA SM IN E

SÅ JÄKLA KUL!

2010-06-02 @ 15:05:30
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback