ÅKER IMORN.

Hej!
Idag så träffade jag Tyra. Vi åkte in till Liljeholmen och fixade nya hörlurar till min iPod (tack och lov!) och ett gemensamt USB-minne. Vi åkte vidare till stan där vi hitta ett mysigt ställe i Gallerian där Tyra fikade och jag åt en Ceasarsallad som var supergod. Efter det så lyfte vi på våra små rumpor och gick ett bra tag för att leta efter Sergelstorg, hah! (vi gick ut någon skitskum väg så det var faktiskt svårt att hitta, haha). Men tillslut hittade vi det och vi köpte jordgubbar och satte oss på någon mysig grässplätt och åt jordgubbar, pratade och hade skitkul. Sedan blev klockan halv 6 så då åkte vi hem.

När jag kom hem så gick vi till Tommy och Maria direkt där vi åt och så. Men vi var där länge, så jag kom hem nu. Vilket inte var bra eftersom jag måste lägga mig tidigt, eftersom vi åker upp till Hälsingland imorgon för att vi ska vara där över midsommar och jag måste göra miljoners saker nu! ÅH! Men jag hinner göra lite imorgon, vilket är bra.

Nu ska jag fixa musik till iPoden!
Puss.




Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback