7B.

Hej! Nu är jag äntligen hemma från dans-repetitionen, pjuh! Är trött som saaatan, men kul vare.

Idag så fick vi faktiskt reda på klasserna. Skitnervös var jag. Och man kan ju säga att resultatet var att jag grät. Inte glädjetårar heller. Jag kom med 4 stycken som jag ville gå med i en hel jävla klass. Nikki (tacka gud, eller ja, Maria för det), Karl, Olle och Noah. Resten av klassen vill jag verkligen inte gå med, eller inte vissa, men t.ex Tesla har jag inga problem med, hon är skön. Och Viktor är iofs ganska rolig när han är flummig. Men förlåt alla andra, eftersom att jag vet att vissa läser detta. Men jag vill gå mer med andra personer i klasserna. Som Lyddan, Jasse, Tyra, Eve, Anna, Hanna, Dilsah och lite roliga killar. Menmen, man får väl bara hoppas att man kommer med några roliga på matten, engelskan osv, eftersom det är olika klasser där beroende på hur bra man är.
Och det här med om man går i a, b eller c. Det är fan orättvist. Inte för att jag bryr mig sååååå mycket. Men jag sa verkligen till alla, inklusive Maria. Jag vill helst gå i a, eller jag vill det jättemycket. Sen i c, men fan heller i b! Men vart fan kommer man? Jo, i b klassen. ÅH! Men det är inget jag kan göra åt.
Man jag får hoppas att jag kommer ha kul med Nikki, Karl och Olle.

Men nu vill jag bort från klasserna, vill inte tänka på det nu. Så då blire tv-spel med farsgubben right now!


Gullungar <3


Tyra träffade sin familj igen, så sött! Och haha, hon satt fast i vagnen. Vi blev tillsagda föra att vi (jag och Tyra) skrek för mycket. Men hallå? Vad är tonåringar till för lixom? DAH!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback