TORSDAG 1 JULI.

Hej!
Idag gjorde jag absolut inget tills klockan 2. Satt med bärbara som vanligt. Tills Nikki tvingade mig att städa mitt otroligt stökiga rum. Och det tackar jag henne för! Jag städade hela rummet och jag är grymt stolt nu ^^
Efter det tog jag en lång, skön dusch. Och återgick sedan till datorn. Hehe. Sedan blev det mat, E4a Baren, haha!

Och nu ligger jag och snackar med Nikki på msn. Jag är jävligt arg just nu. Varför ska alla dryga så jävla hårt?!

Snart ska min och Nikkis familj ut och spela minigolf, mysigt!
Puss.


Mina Kommentarer
Postat av: nikki

När ska du visa efterbilder då ?? ;)

2010-07-01 @ 22:27:43

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback