TJENA BORS.

Godmorgon!

Vaknade för cirkus en timme sedan. Skönt. Men det var varmt som in i helvete i mitt rum. Klibbigt och äckligt!
Bloggade inte mycket igår. Haha, det blir mer "roliga saker" och musik som jag bloggar om än vad jag gjort. Men eftersom mitt liv är så tråkigt, så är det kanske bättre? ;) Dock tycker jag att ni kommenterar lite för dåligt. Sorry! Men så är det.

Idag ska jag nog göra ingenting, blev inte riktigt klar igår. Mina planer var egentligen att åka till farmor & farfar. Har inte varit där på evigheter. Fy skäms på mig! Men det är nog försent nu. Dom är morgonmänniskor, you know. Så då är det lunch vid 12. Så jag hinner inte riktigt. Haha. Sen så kanske jag ska packa. Åker ju faktiskt imorgon! Haha, vart är det jag ska någonstans..?


Saknar..

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback