THE LAST NIGHT IN LONDON.

Hello wine-lovers! Känns lite roligare att man fått lite kommentarer i alla fall! Haha, Lina; antagligen kommer jag inte sluta blogga, men det är inte kul om man inte får kommentarer. Och gittan, haha. Vi var faktiskt i Camden idag. Efter frukosten åkte vi in till Camden och letade ihjäl oss efter en mcfly tröja. Men det enda t-shirtsarna som fanns var typ; AC/DC, Ramones, Lady Gaga, Guns 'n' Roses osv. Så det var synd. Men istället så hittade TRE Justin tröjor! Två t-shirtar, likadana, en svart och en vit och en grå munkjacka. Blev skitglad! Sedan åkte vi till hotellet och slappa. Vid fyra tiden så gick vi mot oxford street och träffade min brusha Sara där! Sedan gick jag och Sara och tittade i affärer (köpte btw en topp och två magtröjjor), tog kort och flummade gärnet. Om ni undrar så är det så ironiskt att Sara i min parallellklass är här i London samtidigt som jag, så vi träffades idag. Sedan mötte pappa upp oss och ja o han gick till hotellet och gick nästan lika snabbt igen och åt middag på samma italienska restaurang som igår, klockan var ju ändå åtta. Och efter middagen gick vi upp till hotellet. Och nu ligger vi o tittar på tv. Mysigt. Imorgon så ska vi faktiskt åka hem, vilket är sjukt tråkigt. Men vi har hela dagen i alla fall, eftersom planet går på eftermiddagen/kvällen. Men nu ska jag ta och göra mig iordning. Är så jävla trött asså. Puss puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback