Sitter nu på bussen upp till alfta med Tyr...

dsc01950 (MMS)

Sitter nu på bussen upp till alfta med Tyra! Vi har suttit här i två timmar och vi har varit förjävliga mot alla som sitter här.. xD Haha, vi har skämt ut oss, flummat, ätit, dansat, sjungit, lyssnat på musik och haft skitkul. Vi är framme om en timme och dom har dator där uppe, så lite uppdatering blir det nog. Ska vara lite social mot Tyra nu, puss!


Mina Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-13 @ 10:54:54
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback