PÅ ALTANEN.

Nu har Nikki och hennes familj gått. Haha, sista halvtimmen kom jag och guran och lirade lite Idas sommarvisa och allsång som underhållning! ;) Men det var skitkul ju!
Nu sitter jag och pappa på altanen och chillar. Han ville spela David Bowie medans jag ändå satt på altanen med datorn, så vad gör man inte för sin farsa? ;) Nu sitter han här och sjunger för fulla halsar med en cigg i handen! Min pappa rockar! ;)
Smsar också med min bror David. Han är på någon festival. Känner mig helt retard som inte kommer på vad den heter, haha. Men eftersom jag fick ett sug att spela gitarr så frågade jag honom om han kunde lära mig när han kom hem, eftersom han är överjävlig på gitarr. Han sa att han gärna gjorde det. YES!


Haha, ser helt retarded ut på bilden, men jag bjuder på den!

Ska nog sova snart. Är rätt trött, men man har ju cola, haha!
Puss.

Mina Kommentarer
Postat av: isa p

sv: aw tack så mycket =)

2010-07-03 @ 13:51:42
URL: http://poned.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback