MORNING GUYS.

Hejhej! Vad har hänt med kommentarerna? Jag vet att ni kan bättre!

Jag vaknade för någon timme sedan av att pappa väckte mig. Inte bra. Är skittrött, skulle fått sova hur länge som helst. Tyckte jag i alla fall. Fick bara sova 9 timmar eftersom jag gick och lade mig vid 3 igår. Jaja, jag överlever! ;)
Nu sitter jag på altanen med datorn, och det är skitvarmt ute! Me like. Mamma snackade om att hon skulle gå över till Tommy och Maria (Erikas och Mikaelas föräldrar) och ta en öl. Känner att jag nog följer med henne då. 27 grader i deras pool är inget att leka med. Haha.

Men nu ska jag käka frulle.
Puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback