MIDDAG.

Hejhej!
Nu sitter jag, mamma och pappa i vardagsrummet och äter middag. En väldigt god middag faktiskt. Kycklingspett, potatisgratäng och grekisk sallad. MUMS!

Jaaa ni, har som sagt inte gjort ett piss idag. Haha. Soooo Mallish-style! Men jag har typ ruttnat framför datorn.

Men det börjar bli lite torrt här, ska hämta något att dricka!

Pussen.


HAHA! Kommentera inte mitt hår, det är ett fågelbo. Kommentera inte mitt ögonlock heller. Jag vet att det är svullet. Det är det alltid. Kommentera inte bilden överhuvudtaget! But I know I'm sexy anyway! ;)

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

Halllloooo!? Du är skitsöt ju!

2010-07-25 @ 18:39:21
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback