MAGONT.

Hejsan!
Nu är jag hemma från farmor & farfar. Vi åt pannkakor, mums! Sedan har vi bara pratat för det mesta, har ju inte träffat dom på evigheter.
Farmor kom på att dom hade ett gammalt stativ till en kamera någonstans. Men hon visste inte vart. Och vi letade. Men hittade inget. Men det var ju inte så konstigt, dom bor ju i en våning (ja, våning, inte lägenhet) med åtta rum, flera badrum, toaletter och kök. Haha, så dom ska ringa om dom hittar det.

Nu sitter jag, mami o papi och tittar på tv. Sommarkrysset. Någon Ola Joyce sjunger nu. Han var otroligt dålig, haha. Och jag har världens magont. Det gör ont som in i helvete. Not good.
Men det går nog över.

Pussen.




Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback