LOST.

Nu var det klart. Nu var det över. Nu är allt över. Tårarna rinner. Jag kan inte fatta att det är slut. Varför?

Okej, ingen har dött! Eller jo, alla dog ju. Eller hur fan var det?

Jag snackar ju såklart om LOST. Det bästa, sämsta och mest sorgliga LOST-avsnitten har nu setts. Dom två sista också. Och jag bölar. På riktigt. För att LOST är slut. Okej, inte bara för att det är slut, utan också var så jävla sorgligt. Har inte bölat såhär mycket sedan säsongsavslutningen på Grey's. Men det här är fan värre.
Jack, Kate, Clair, Sawyer, Ben, Lapidus, Miles, Locke, Sayid, Juliette, Sun, Jin, Charlie, Desmond, och såklart min älskade Hugo. Alla. Dom finns inte längre. Vettefan vad som hände. Om alla dog i flygolyckan och satt där tillsammans i kyrkan, som döingar. Eller om dom lever. Men det är ändå slut. Mina händer skakar. Kan knappt skriva.
Vafan äre för fel på mig? Jag gråter, snyftar och skakar åt ett jävla tv-program.
Nej, nu slutar jag skriva, kan inte hålla på såhär. Lodisfasoner.

Puss och godkväll.


Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Tack för reklamen, höhö

2010-07-25 @ 00:16:13
URL: http://lodisfasoner.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback