LONDON PICS.

Det blev inte så jättemånga bilder från London eftersom det bara var jag och dadi. Men några kan ni ju få se.








Camden Town.


Köpte världens snyggaste tröja. Ser ni vad det står?




Lekte på Oxford Street med Sara.




Haha, vi träffade dom här snygga snubbarna vid Buckingham Palace. Ignorera mitt fejs på sista bilden.


Piccadilly Circus.





Lite av hotellet.


Mina Kommentarer
Postat av: Nikki (Mallish största fan!)

OMG OMG! JAg älskar din blogg! Du är fett skön och underbart snygg och fin, jao!! Även fast jag träffar dig typ varje dag sån älskar jag din blogg. OMG, kan knappt vänta tills nästa gång vi ses!!!!<3<3<3



//Nikki. No.1 FAN!

2010-07-31 @ 18:56:59
URL: http://nikkzish.blogg.se/
Postat av: Emma<333

Kan int du ta me mig i resväskan nästa gång? <33

2010-08-02 @ 18:40:58

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback