LONDON DAY 2.

Hello my little friends. För det första suger ni på att kommentera. Vilket inte gör det så kul att blogga. Så det är erat val om ni vill att jag ska fortsätta blogga överhuvudtaget. Meeeeen i alla fall. Idag sp började jag och pappa med att äta en god frukost här på hotellet. Sedan bar det av till Portobello Road. För er som inte vet va det är så är det en sjukt lång gata med massor av småaffärer och stånd, hehe. Där så hittade jag en butik, rätt tidigt, där det fanns så sjukt mycket snygga klänningar. Det var en riktig "Amalia-affär". Men där så köpte jag dagens enda köp. Tre underbart fina klänningar för 15£ styck. Vilket är ungefär 180 kr.. Hehe. Men jag tog av dom pengar jag fick av farmor, vilket var 60£ (700 kr) och så bjöd pappa på en klänning, så jag har fortfarande kvar 30£ (350 kr), så det är ok, haha. Och så har vi letat efter McFly tröjor hela dagen. Men såklart så hittar vi inga. Men eftersom min kusin Mikaela bor i London (bodde kanske..) så smsade vi henne och frågade vart det kunde finnas. Och hon sa i Camden så finns det mycket band-tröjor, så vi ska checka där imorgon. Vi gick och tittade lite mer på portobello road, men hittade inte något mer än klänningarna. Sedan åt vi en underbart god grekisksallad på en mysig pub. Men vad ska vi göra mer idag? Vi har bestämt att slappa ett tag, och sedan åka in och titta på BigBen och Buckingham Palace, samt äta där någonstans. Haha, lite turist måste man ju vara! ;)

Mina Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-28 @ 17:10:36
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Liina

Gud jag vill också shoppa ! och FORTSÄTT BLOGGA galna unge, du kan inte sluta så gör inte det! :D

det säger jag som din Mammii <3

// Diin Mamma

2010-07-28 @ 22:50:07

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback