LONDON BABY!

Heeeeej! När vi kom från flygplatsen åkte vi direkt till hotellet och efter det gick vid längs Oxford-street och letade efter någonstans att äta lunch på, vi var skithungriga! Vi hittade ett mysigt ställe där jag åt carbonara och pappa kycklingwraps. Det var otroligt gott och personalen var trevlig. En riktig skum sak med våran servitris var att när vi skulle betala notan sa jag något till pappa, och hon sa "men Gud, snackar ni svenska, jag hörde inte det förens nu!". Haha, gissa om jag blev förvånad! Och hon såg utländsk ut också, skulle gissa på från Kina eller liknande. Haha, sen så gick vi in på H&M där jag köpte en kofta och en kjol. Sedan var vi så trötta så vi gick hem. Hotellet är väldigt fint faktiskt. Stort som fan, hehe. Men snart ska vi väl gå ut och äta middag, vet bara inte var. Men vi hörs imorgon. Pussen!

Mina Kommentarer
Postat av: Angelica

kul å höra :D funderar på att köpa en :D<3



Förlåt för sent svar, har haft bloggen nerstängd i några veckor.. :) Välkommen tillbaka!

Kommer att börja att blogga lite segt nu i början men ska så småningom börja som vabnligt om en vecka :)

2010-07-29 @ 15:44:02
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback