LISTA.

Namn: Amalia Solveig Renate Hallerby
Längd: 1,69!
Skostorlek: 38-39-40, beror på modellen :)
Hårfärg: Slingat blondare :)
Önskar du att du bodde någon annastans: Skojja inte! Jag kommer flytta till USA någongång i livet. Hatar Sverige rätt innerligt.
Tänker du på självmord: Inte direkt. Men alla har ju tänkt tanken.
Tycker andra du är attraktiv: Haha, det skulle jag inte påstå.
Använder du droger: Den dagen jag testar droger, är den dagen Batman och Paris Hilton får ett svart barn.
Röker du: Haha, nee! :)
Vilka shampoon använder du: Olika, men mest det här gröna från typ .. Garnier, haha.
Vilka parfymer använder du: Har tyvärr ingen parfym eftersom min har tagit slut! Men då använde jag "Naomi Campbell" den där lila!
Vad är du rädd för: Insekter.
Gillar du att tvätta: Hörrdudu, skulle aldrig falla mig in.
Gillar du berg-och dalbana: Hell yeah! Insane in my ♥
Gråter du ofta: I'm the cry-queen!
Skrattar du ofta: Haha, jag skrattar 24/7. Jag ÄLSKAR att skratta. Jag fnittrar all the time!
Hur känner du dig just nu: Nyvaken och hungrig!
Hur har du mått den senaste tiden: Bra antar jag. Har varit väldigt trött. Typ inte orkat gå utanför dörren.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Haha, det har väl alla? ;)
Blir du lätt förälskad: Nope. Har  aldrig varit förälskad!
Är du kär i kärleken: Hah, ja.
Tror du på ett för alltid: ..?
Är du förälskad just nu: Tyvärr inte.
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: zero.
Har du blivit sårad av kärleken: Nej.
Har du blivit lycklig av kärleken: Antagligen någongång.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback