LISTA.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att farfar e så jävla skön.

Vad gjorde du kl 08 imorse: ZzzzZZzz..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt frulle.

Det sista du sa högt: Jag sjunger just nu, det räknas väl?

Det senaste någon sa till dig: Mamma frågade om hon skulle slänga en vante, haha.

Vad har du druckit idag: Har inte druckit någe idag.

Vad var det senaste du åt: Fil och flingor.

Vad var det senaste du köpte: En tysk tidning.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och regnar.

Godaste glassmaken: Päron, vanilj och jordgubb.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jupp.

Sover du tungt: I guess.

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan faktiskt. Senaste var att David sköt mig o mamma. Och sedan sköt jag pappa (?) Usch!

Trivs du med ditt jobb: Lite svårt att trivas om man icke har något.

Favoritklädsel: ..?

Favoritlåt just nu: "Liberty Walk" och "Permanent December" av Miley.

Vad ser du om du tittar till höger: Stor Justin affisch!

Vad gör dig glad just nu: Klipp med Justin.

Vad ska du göra härnäst: Försöka göra en ny header. Men det går åt helvete.

Höger eller vänsterhänt: HÖGER!

Humör just nu: Relativt glad. Trött. Och pysselsugen.

Favoritgodis: PimPim, dumleklubbor. Och vattenmeloner!

Kläder just nu: Lady Gaga tröja, mjukisbyxor = sovkläder.

Sommarplaner?: Nästa är London på tisdag!

Hur många kuddar sover du med: två, eventuellt 3.

Spelar du något instrument: Vill jättegärna kunna gitarr och piano. Men kan de icke.

Morgon eller nattmänniska: skulle nog säga nattmänniska där.

Vad är viktigast för dig: musik, familj, vänner.

Är du kittlig: OM jag är. Det är inte kul när kompisar får reda på det. Då är jag körd.

Snarkar du: Nej, men jag snackar tydligen i sömnen.

Stjärntecken: Jungfru.

Äckligaste insekten: Spindel, tvestjärt.

Längtar du mest efter just nu: Tyra.. <3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback