HEMMA.

Hej gott folk!
Nu är jag, mami och papi hemma från Norrköping! Det var väldigt trevligt, även fast det bara var en natt. Shoppat, hörrdudu, det kan man ju säga att vi har. Gud. Jag och mamma räknade ihop hur mycket allt blev tillsammans. Summan blev 3 800:-. Haha, mycket kläder blev det!

Nu tittar jag, pappa och mamma på LOST. Efter det här avsnittet så har vi bara det sista, dubbelavsnittet kvar! Allt är så jävla spännande nu!!

Måste kolla nu, pussen!

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

ska inte avslöja något nu hihihi, Det där dubbelavsnittet var skitsorgligt.. Bölade som fan.

2010-07-23 @ 19:38:12
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback