HEADER-PROBLEM.

Eftersom mina försök till att göra en header inte går som jag vill så får jag damp. ÅHH! Varför ska alla bildredigeringsprogram vara så jävla svåra att gör en jävla HEADER I?!

Om jag är snäll kanske Jasmine vill göra en till åt mig? Du är ju så otroligt duktig på att göra headrar Jahse ..

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine

fjäsk! haha! Såklart kan jag göra en ny till dig, mahlen. Men när jag kommer hem.. Så du får göra egna tills jag kommer hem! Men när jag väl är hemma.. Jag då kör jag! (om du vill, såklart!) :)



(Ska dessutom försöka göra en väldigt fin då..:D)

2010-07-25 @ 17:15:02
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback