GODMORGON.

hejsan!

Gick upp för ett litet tag sedan och åt frukost. Idag ska jag träffa Lina och äta lunch. Det ska bli mysigt, har inte träffat henne på jättelänge. 12 ska vi vara vid t-plan (NEJ! Telefonplan), och jag ska väl sminka mig snart.
Om bara mitt ögonlock kunde ge med sig. Det är svullet konstant. Som ni såg på inlägget under så var det ju svullet. Men det brukar vara värre, mycket värre. Särskilt på morgonen. Åh, man får damp, man ser ju ut som värsta retardet med svullet ögonlock. Och det är irriterat också, så vi har testat med massor av grejjer. Sminket har vi testat lite. Sedan har vi köpt en ögonkräm nu, och ett nytt sminkborttagningsmedel, och vi hoppas att det ska blir bättre! :)




Kolla ögonlocket! :(


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback