GETING.

Hej!
Idag blev jag väckt av mami som snackade med Gittan (nikkis morsa aka min extramorsa) och sa att jag skulle med dom och bada klockan elva, vilket klockan var, haha! Men jag gick upp, och börja gjöra mig iordning. Men pappa sa att vi inte behövde skynda oss, utan att vi två skulle åka när vi var klara. Vilket vi gjorde och vi var där vid halv 1 istället. Men där låg vi och solade, åt glass, badade och hade allmänt kul. Och klockan 3 åkte vi hemåt. Då duschade jag, och nu sitter jag här :)

Och det är ett kioskmongo här! (Haha, mitt nya ord sen jag såg den där gruppen på facebook). Eller det är en geting-jävel som flyger i mitt ansikte hela tiden. Sitter med askkoppen i handen och väntar på att han ska sätta sig på bordet så jag bara kan döda honom. Jaha, nu sitter han på min fot, kulkul.

Haha, vi får höras senare. Måste ta kol på mitt kioskmongo!
Puss.


Mina Kommentarer
Postat av: fidde

haha, jag har oxå börjat säga kioskmongo efter den gruppen xD

2010-07-04 @ 20:49:27

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback