BILDLÖST INLÄGG.. TYP

Godmorgon gott folk!

Jag vet att det är skittråkigt med bildlösa inlägg, men jag har inga nya bilder på mammas och pappas bärbara, och det är den jag sitter vid hela tiden, hehe. Och om det blir bilder så får ni nöja er med mina otroligt crapppppiga cambilder.

Direkt när jag vaknade så började jag och pappa boka hotell. Jag längtar så mycket till på tisdag, då åker vi! För er som inte vet vart vi ska, så ska jag och pappa faktiskt till LONDON. Och vi stannar där i tre nätter. Det ska bli jättekul och jag ska shoppa! Haha.

Nu har jag nyss kommit ur telefon med min farmor. Jag ringde och bjöd in mig på middag, haha. Så jag ska vara där 4-5 någon gång. Och då måste jag gå och duscha nu, eftersom mitt hår luktar lodis och för att det ska torka någon gång.

Pussen!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback