ALTANEN.

Sitter nu på altanen med morsan och farsan och jag visade nyss "Party Girl" för dom. Mamma bara klagar på att det inte är gamla McFly, haha! Så nu spelar jag lite gammal hederlig McFly för dom!

Idag har jag inte gjort mycket. Slappade ett bra tag. Jag och pappa bokade en resa, hehe! 27 Juli, på tisdag åker vi! Mer om det sen. Sedan låg jag och slappade ett tag till och hade det gött tills Nikki och Gittan kom och åt middag här. Mysigt! Sedan vid halv 10 drog jag och Nikki o träffade Viktor och August. Gött som fan. Men dom kan vara galna som fan och jag kör " Jag känner inte dom här" stilen. Haha.

Imorgon så ska jag fixa det sista, sedan åker ju vi imorgon! Haha, förvänta er inte värsta New York resan! Nej, men vi ska åka till Norrköping en natt på hotell bara. Jag behöver verkligen kläder och så, o då slog vi ihop det till en liten "shoppingresa". Hehe. Men det blir trevligt!

Nu ska jag kolla facebook och allt sådant shit.

Puss!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback