Ont i rumpan och linser.

Hello!

Idag var det ju skola. Ganska normal skoldag. Inget särskilt, SET, Musik, SO, SV, idrott, Matte och franska :)
På so:n så jobbar vi två och två med ett land. Jag jobbar med sköna Fidde och vi har Nya Zeeland som land. Vi ville ha Japan, men Leo och Olle fick det, argghh! ;) Haha!

På idrotten så åkte vi pulka. Det gjorde vi igår också. Men då hade jag inge täckbyxor, haha. Men det hade jag idag, och vi åkte på madresser, askul!
Men något mindre roligt var sista åket. Vi tänkte att hela klassen skulle åka på tre madrasser samtidigt och brevid varandra. Men jag höll i Nikki som satt på den andra mattan. Min matta blev utputtad först och jag tar hennes vante. Jag släpper Jasse (som jag höll jättebra i) och ska kasta tillbaka vanten, mitt i åket. Men då, när jag har händerna fria, ingen att hålla i, jag sitter alltså längst fram. Då kommer det jävlaskit guppet -.-
HAHA! Jag flyger exakt lika mycket som Nikkis vante och landar rakt på rumpan, rakt på svanskotan. inte lyckat, hah!

Men direkt efter idrotten mötte jag upp mami på Stadion och vi gick till optikern. Där skulle jag prova linser! :) Gick ganska bra, hon sa att jag var jätteduktig och jag ska dt på onsdag, och jag får troligen dom då ^^

Förövrigt så blev detta ett väldigt långt inlägg, halva om min rumpa.
Hehe, juste! Min kissekatt Izor har opererats, för att en cp-katt bitit honom i armen (tassen) FY FÖR DEN JÄVLA CPPPPPP-KATTEN

Haha! :)

 
New moon. Saknar det :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback