Long time, no see!

Hej guys, i'm back on track!

Men nu bara med ett litet inlägg :D Haha, skola idag, as usual. Haha, Fidde var askul på Tekis också! haah :D
Men efter skolan gick jag, eve och Tyra hem till Tyra. Men nu har precis pyssel-li-pysslat klart! Snart sängen, är  så trött! Mår sådär också, nyser hela tiden, och näsan rinner som bara den! Hoppas man är friskare imorgon! :D

Bilden är tagen och redigerad av moi! :D


Fick även veta en väldigt hemsk sak idag av Tyra, åh gud vad jag tycker synd om dig Tyra.
Men du vet väl att jag alltid finns här, om du vill prata? För jag vill att du ska veta det i alla fall <3
Love you <'3



Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

:O Vad har hänt nudå?

2010-01-29 @ 17:29:13
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback