Hello wine lovers! :-)

Hejhej!

Igår, då så var det ju skola. Jag slutade halv 2. Men bajs-b:ingarna (inget illa menat..) slutade inte förns kvart i tre -.- Haha, så då får jag stå och titta på när dom åker pulka, haha. Men jag åkte två gånger med Tyra, fast på rumpan, och så var Kent snäll att ge mig en läkerol! :)
Men i alla fall var det tur att Tyra och Eve fick sluta en kvart tidigare, annars skulle jag nog, hmm, jag vet inte, men ni fattar poängen.

Men då gick vi till Tyra. Vi åt och bytte om där, sedan åkte vi till t-centralen och mötte upp Tyras mamma och tyras mormor. Vi skulle försöka hitta Vasateaterns backstage. Gick det bra? NEJ!
Haha, vi sprang och fråga massa av människor och bara irrade runt ;) Men tillslut hittade vi det! Och för er som inte fattat så skulle vi ha genrep där inför idag och imorgon då vi ska ha dansuppvisning :) Men sedan vid 7 tiden åkte vi hem. Blev jättesur på pappa, hehe. Men då åt jag och allt sådant. Min mage kurrade mer än någonsin och jag höll på att lägga mig ner på golvet och börja gråta för att jag var så hungrig, haaha!

men idag så är det ju uppvisning, så vid 1 ska jag till Tyra, där vi blir sminkade och så. Och sedan vid tretiden åker vi till vasateatern ^^


En bild, hehe :)


Och en grymt charmig morgon-bild på mig och mitt nytvättade hår ;) HAHA xD



SO LONG SACKERS!

Jag var tvungen, hehe

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback