Hej!

Idag var det ju skola. Astråk, men vi slutade ju hal 2 :) Då gick vi ner till Tekis men dom hade ju nte öppnat då, så jag och douglas satt och spelade på min iPod och Fidde och hanna satt typ och kollade på. Douglas blev överlycklig när han slog sitt rekord på ett spel, haha! Har aldrig sett honom lyckligare, jag skämtar inte.

Men efter skolan var det pissjobbigt. Tyra ringde och sa att jag skulle komma till idrottshallen, jag hörde hur hon grät. Jag struntade i min glass på tekis och sprang till idrottshallen. Sedan satt jag och tröstade henne.
Sara, Eve, Lina, Olivia, Dunya, Alice och Fanny var också där. Eve grät också. Och sedan började jag också gråta. Jag kunde inte hålla tillbaka mer. Shit, vi tre satt och grät där, i omklädningsrummet med 12 stycken ögon på oss.

Efter vi suttit och gråtit i en timme så gick jag och eve hem till henne, Tyra skulle fixa till ikväll :) Men jag kom hem vid kvart i sex, jag har precis ätit nu och sitter nysminkad här. Mitt smink gick ju bort när jag grät. Men jag är pigg och glad för att gå hem till Tyra, hon och hennes släkt ska fira henne, hon fyller ju 13 fucking år imorgon! Min lilla tonåring! :D Så hon bjöd med mig och Eve, vet dock inte om hon kunde. Men i imorgon,  då ska jag och några till sova över där och mysa :)

Jaja, måste gå nu! :)

Pusspuss! <3
LÄngtar, längtar, längtar! 10 dagar kvar nu!! :D

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback