FUCK!

skrev ett jättelångt inlägg innan jag gick till Tyra idag -.- Men såklart så publicerades inte det. Men nu är jag hemma från Tyra iaf, eller jag har varit det ett tag.
Där var det lite släkt som firade Tyra, ja ni hörde rätt. Dom firade henne. Varför? Jo för att hon fyller år imorgon. Hon fyller 13. 13 fucking bast!! Haha, ville bara säga att jag är hemma, ska nog sova snart, måste orka vara uppe imorgon, haha. Då ska vi sova över hos Tyra, supermys!

Haha, jag hoppas verkligen hon gillar min present, annars skulle det vara riktigt fail!

Mina Kommentarer
Postat av: Who knows

vad hade hänt me tyrisen:(

hon får ju int vara lessen när hon blir 13:)

2010-01-30 @ 10:28:40

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback