Amir, haha!

Tjena :)

Först idag var jag i skolan, hehe :)

Sedan skulle jag och jasse åka hem till henne för att repa lite :) Men vid T-plan står AMIR (gaybloggen) där och vi får värsta skrattanfallet!
HAHA, och sedan visade det sig att han skulle åka på samma t-bana som vi åkte på, hah! Hans hår var helt silvrigt, han hade fullt med solpuder och rouge i ansiktet, och han var verkligen jättestor! xD
Haha, så vi "stalka" honom lite och satt på samma t-bana som Amir och stirra på honom och satt där tills vi kom till Gamla Stan ;) Han stirrade helt mobbat tillbaka på oss, hehe :P

I alla fall, så repade vi hos Jasse. Gick riktigt bra tyckte jag ;) Vi spelade in lite, och så. Vi flummade assmycket!
Men ingen video blev sådär jättebra :) Det vi har försökt spela in just nu är låten Wonderful - Lady Gaga. Akustisk är den också, Jasse på gitarr. Asbra! :)

Haha, jag är nu hemma och ska kolla lite blogger (:

Puss.

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

hihihihihi

2010-01-11 @ 19:18:08
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback