YES!

Idag klockan 8 var det ju som sagt Melodifestivalen. Vi brukar alltid se den med Familjen Weijnblad, men dom kände sig sjuka så det blev inget dära. Så vi kollade själva. Allt var halvbra, så här tyckte jag om alla:

1.Ola Svensson - Unstoppable. Var ganska bra faktiskt, jag gillade det :) 

2.Jenny Silver - A place to stay: Urtråkigtotroligt fula "Strumpbyxor" som inte alls passade med hennes hår som för övrigt var jättefult. Cp-arm. PINSAMT.

3. Linda Pritchard - You're making me hot-hot-hot: Ganska bra :)

4. Pain of solvation - Road Salt: Dålig låt. Tråkig. Och vafan, bandmedlemmarna satt ner med huvudet med sina instrumment och spelade inte ett piss. Vad är det för jävla band?!

5. Anders Ekborg - The Savior : Låter som en musikal. Inga fler kommentarer.
 
6. Jessica Andersson - I did it for love: Tråkigt. Fula kläder.

7. Frispråkarn - Singel: Haha, jag tror faktiskt jag kommer spela den ganska mycket senare. Gillade den sådär nu, men jag kommer älska den sen xD

8. Salem Al Fakir - Keep on Walking: FYFAN VAD BRA! Min absoluta favorit! Även om han ser ut som toker så var han grym! Han slog alla med hästlängder. HAN SKA VINNA HELA SKITEN! :)<3

Så det var grymt att SALEM AL FAKIR och Ola gick vidare till globen. MEn synd att rockarna som inte rockade tog Lindas plats i andra chansen.

Haha, förövrigt så var Christine, Måns och Dolph, jätteroliga, haha! Jag skrattade typ hela tiden :)

Men nu sitter jag och knarkar Salem Al Fakir's låtar på Spotify, haha!

PUSS <3

JUSTE! Köpte en ny webbkamera idag, ni får se bilder från den senare :)<3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback