TISDAGSBESVÄR MED MALLAN!

Är bara allmänt sur.
Tjaffsa med morsan när jag var hos Tyra, Min svenska berättelse blir bajs, jag hatar matte, iPoden är urladdad, min armsvider för att jag tog massor av prover idag, Tyra vill inte smsa, jag är snorig, jag mår illa som fan, jag ser ut som ett fetto i linser, jag måste snart gå och lägga mig, Pontus slutade smsa helt plötsligt han också, mna läppar svider som faeeeen!, mina naglar är fula, jag är hungrig, måste plocka ihop danskläder till imorgon, och det är en HEL vecka tills vi åker till Spanien.
Bara lite tisdagsbesvär med Mallan. Återkommer med mer imorgon om jag orkar.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback