Test! :D

Ett test jag tog ifrån Nikki!

Om dig


Hur gammal är du? - 
12 år :)
Din favoritmat? – Hmm .. Kina-inspireradkyckling!
Sport? –Om dans är en sport ;) Annars .. fotboll
Två av dina favoritlåtar? – Finns för många!

Hur lång är du? – 169 när jag mätte mig sist ! xD
Vilken klass går du i? - 6:an :P

Vänner:


Din bästavän? – Nikki, Tyra och Eve!
En vän som alltid ställer upp för dig? – Tyra och Nikki :)
En vän du alltid har roligt med? -  Nikki, haha!<3
En vän du saknar mycket? – Kommer icke på.
En vän du haft förut som du saknar nu? –
samma som över :)

Familj


Vem gillar du bäst? -
alla...
Hur många är ni i familjen? - 4 :D
Ställer din familj alltid upp för dig? – I guess soooo ;D
Kan du lita på din familj? -  Aaa
Kommer du alltid att älska din familj? – Ehm nej? Haha, såklart!


Antingen eller


Alkohol eller cigaretter? –
Alkohol tror jag xD,
Blått eller rött? – rött :D
Upptagen eller singel?- Upptagen :)
Fotboll eller handboll? –
Fotboll
Festa eller vara hemma och mysa?-  Beror på humöret (=
Vatten eller mjölk? – Mjölk :D
Musik eller tyst? – Är den här frågan seriös eller?
Film eller tv? – Film tror jag :D


Killar/Tjejer

Har du kille/tjej? – Japp :P<3
Vill du ha pojkvän/flickvän? -
Är du kär? -
  Haha :)
Hur gammal är personen isåfall? – 13 ;)
Om du inte har nån, skulle du våga? -

Musik

Rihanna? – haha, aa :)
Justin Timberlake? – Yay! :D
Techno/remixer? – Ibland :)
Justin Bieber? – Haha, såklart! Checka min header lixom ..  
Chris Brown? –
Lyssnar inte lika mkt på hans musik efter det med Rihanna ..
Jay-Z? –Inte i vanliga fall, men ESOM är riktigt bra! :D
Jason Derulo? –
Watcha say <3
Eminem? -  Njaej ..
MGMT? -  Nope!
Greenday? –
OFC! :D
Paramore? – WOHO! =)
Basshunter? – haha, bra partylåtar xD
Markoolio? – NEJ!!
Björn Rosenström? - ?
Amanda Jensen? – Hon är grym!
Pink? – Ibland .. xD
Flipsyde? – Har bara hört ”When it was good”
Black Eyed Peas? – jodå :)
Carola? – Är det här också en riktig fråga?

Hiss eller diss?


Grekland? -
 Hisssss! :D
Thailand? – Både och. Verkar sjukt varmt och mysigt. Men menyer på svenska? Haha, nej tack!
Sverige? – Stor jävla fet DISS!
Finland? - DISS !
Norge? – Jag tror jag tycker diss!
Danmark? –Vet inte ..  xD
Tyskland? – Haha, ingen aning
England? - ..
Ryssland? –
Diss!
New york? – Hiss! Vill åka dit !
Los Angeles? – HISS! Drömresemål!
Florida? - Hiss
Frankrike? – Hiss! Fast att det är dyrt xD
Turkiet? – Hiss! Gillade det verkligen när jag var där ;)
Portugal? – Don’t know! Men det verkar najs, så, hiss!
Spanien? –
Ska åka dit på måndag ju! ;) så jag hoppas HISS!


Skulle du..


Vilja hoppa bungyjump? – Haha, nope!
Vilja simma med delfiner? -  ja föfan!
Vilja simma med hajar? – Om dom är ofarliga så !
Vilja träffa Joe Jonas? – SERIÖST?! Den här frågan är GJORD till mig xD
Vilja gå på high school? – Haha, ja! Som i alla amerikanska filmer!
Kunna göra inbrott hos någon? – Vet inte ;)
Kunna snatta? – Haha, har redan gjort det!
Kunna såra någon så hårt att den aldrig mera pratar med dig? – Det beror på ..
Kunna ta någons pojk/flickvän? – NO WAY!
Prata illa om din familj? – Nej inte direkt xD
Kunna vara en vecka utan att duscha?- nope
Kunna vara en vecka utan din dator? – egentligen inte, men är tvungen nu ju .. xD
Kunna vara en månad utan tv? – aa xD
Kunna vara en månad alldeles själv och inte träffa några vänner? –
 Antagligen, men jag skulle inte må bra av det ..


Har du..


Rökt? –
No :)
Druckit alkohol? – Smakat någon klunk här och där ;)
Åkt pulka – haha?
Vart på fest? – Ja föfan xD
Gjort något som du verkligen ångrar? – jao :)
Några märkeskläder? – Tror inte det ..
En tröja som kostar över 1000kr? – haha, nej! :D


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback