SEEEEG!

Hejhej ! :)

vaknar klockan 11, tittar på tv en stund. Och vips så är klockan 1! Då äter man lite. Loggar in på cp-datorn. Och nu är klockan halv 3 xD Haha, funderar på att krusa håret, har så grymt tråk förstår ni. Och jag ska nog tvinga iväg pappa till någon turkaffär och hyra en film till mig och köpa Ben & Jerry's ;)
Haha, men som sagt så är jag seg, så vi hörs ju senare :)

Puss <3


Jag igår innan bion. Ser ni tiaran i hörnet ?! Det är sjukt, MIN TIARA ÄR BORTA NU?! Den var inte på skrivbordet när jag kom hem!! :(

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

Det var jag som sprang hem till dig och norpade den.. Sen lämnade jag tillbaka den xD

2010-03-01 @ 12:00:54
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg tjejen! :) titta gärna in i min

2010-03-05 @ 15:01:35
URL: http://nevenajovanovicc.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback