Jag vill börja om.

Hejhej.

Mitt bloggande på sistonde har inte varit på topp, eller hur?
Därför vill jag egentligen göra som Nikki. Bara radera alla gamla inlägg och börja om på en ny kula.
Men jag vill ha kvar alla inlägg så jag kan läsa senare, så. Då är frågan, ska jag skaffa en ny blogg? :)
Hmm .. jag vet inte, men jag ska verkligen skärpa mig med bloggen och försöka uppdatera med bilder, inlägg, mode och musik!

Hoppas jag håller det här löftet nudå *håller tummarna*

Puss!

Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

Hehe.. Mallish är väll ett ganska bra namn på bloggen? xD



Jag började om på en ny kula någon gång förut, det ångrar jag att jag gjorde, även om man inte tänker på det så ofta.

2010-02-21 @ 13:43:02
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback