JAG ÄR HEMMA!!

Hejhejhejhejhej!
Nu är jag hemma från soliga Spanien! Har varit ganska uppdaterad på FB bara så ni vet xD Jag kan inte skriva på bloggen på iPoden :)
Men iaf, efter lite krångel med försenade plan uppp till 6 timmar, landar klockan 7 på morgonen och allt så är jag hemma iaf ;)
Ska kanske träffa tyra når hon slutat också bestämde vi, har saknat den skitungen otroligt mycket!!

Men nu ska jag äta min frukost, har inte ätit på .. SHIT! 15 fucking timmar räknade jag ut nyss!
Shit, men vi ses!


Mobbad bild på en mobbad unge.

JUSTEEE!: Nikki och Eve! Jag har presenter till er, ska jag ta med dom imorgon?
Och tack som fan Nikki för att du har tagit hand om tjejerna, du är guldvärd!! :D<33

Mina Kommentarer
Postat av: Liina

Ämtligen äru tillbaka har saknat deej som faen gmn<333 och har varit sååå... avensjuk på deeej =DD

2010-02-16 @ 19:04:46
Postat av: Liina

Ämtligen äru tillbaka har saknat deej som faen gmn<333 och har varit sååå... avensjuk på deeej =DD

2010-02-16 @ 19:05:17
Postat av: Emma

Hemma....du har varit enormt saknad!!!!!!!<333

avundsjuk<33på dig gmn

2010-02-16 @ 19:42:06

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback