Gossip girl säsong 1 eller två filmer?

Jag har ett dilemma; På cdon.com har pappa fått 100 kr i rabatt. Då sa han att jag vi köpa något. Och först hittade jag Gossip Girl säsong 1 som kostade 249:- och då får jag bara betala typ 200 för att det kommer frakt också. men nu hittade jag ett erbjudande om att man kan få två ungdom/barnfilmer från 49:- styck. Då vill jag ha "I taket lyser stjärnorna" för 79:- och "just my luck" för 49:-. Då behöver jag bara betala ca. en hundring till. Båda är grymma filmer och i Just my luck är ju mina boys McFly med!! :D<33

Men jag vet inte vad ag ska ta?
Suck .. och rabatten går ut den 28:e ..



Eller ..



Och ..



DILEMMA!

Mina Kommentarer
Postat av: Liina

2 filmer såklart<33, dom e ju bara så bra gmn!

2010-02-25 @ 17:10:39

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback