God morgon! :)

Hello there!

Igår. Igår var det skola. Haha, tråk förståss!
Men efter skolan gick jag ner till idrottshallen som vanligt för att vänta på Tyra och Eve.  Och i sista matchen skulle Tyra och Eve spela med killarna, men eve ville inte.
Då frågar kent MIG om jag vill spela, haha! Men det gjorde jag. Det var askul! Och jag gjorde ett snyggt mål också !! :D Men vi tyckte att det var så kul att vi spelade över lektionen :)
Efter det gick jag och Tyra hem till henne :) Pontus ringde och frågade vart jag var, jag sa att jag var hos Tyra. Så vi gick upp och mötte honom vid t-plan och gick ner till Tyra och körde biljard och lyssnade på grym musik! =) Sedan var jag och Pontus tvungna att gå hem, för att käka. Vi gick hem till mig och åt och sedan var han tvungen att åka hem till sig.

Synd att jag inte får träffa honom mer innan vi åker .. :(<3

Men efter maten gick jag tillbaka till Tyra och vi åt glass, snackade, tog asflummiga ego-bilder och facebookade! xD
Sedan vid 11 tiden var jag tvungen att gå hem :)

Men idag så ska jag och mamma in till Liljeholmen och köpa det sista sakerna innan vi åker! T.ex ballerinaskor och strumpbyxor :) Efter det ska nog Erika och jag gå och panta om jag orkar ;)

Haha, jag måste klä på mig nu!

PUSS <3


HAH, en "mild" bild av alla vi tog igår ;) Enjoy! xD


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback