Bio idag!

Hejsan :)

haha, igårkväll började jag snacka med Leo i B på msn. sedan flyttade vi över det till Skype, då var det jag, Leo och Paul i 5:an xD haha, dom är crazy, grymt kul var det. Sedan var Paul tvungen att gå, då va det bara jag och Leo. Haha, snackade gamla minnen och allt möjligt. Mysigt mysigt! :)

Men idag så bestämde jag mig för att inte sitta inne hela dagen. Så jag och Nikki bestämde att vi ska på bio. Vi ska se Precious. Handlingen är:
 


Precious Jones, en 16-årig analfabet, har hela sitt liv varit osynlig. Osynlig för pappan som våldtar henne, mamman som slår henne och myndigheterna som bara ser henne som ett i raden av Harlems alla förlorade själar. Men när Precious, gravid med sitt andra barn med sin far, möter en beslutsam och radikal lärare påbörjar hon en resa av utbildning och upplysning. Och Precious lär sig inte bara att skriva om sittliv, utan gördetäven till sitt eget för första gången.

Åh gud, jag kommer gråta som fan! Haha, men den verkar grym. 15.10 ska jag och nikki sitta i dom sköna röda biostolarna, längtar! :D

Puss <3


Lilla söta jag igår ;) haha!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback