BBBBBBBBAAAAAAAAAAJJJJSSS!


Old pic ..



Hej ! :)

Dagen började med att man vaknade och såg att graderna utomhus i snöyran var -21.
-21 GRADER?! Fattar ni vad kallt?!

Jag led iaf genom skoldagen och var sedan på tekis ett tag.
Jag gick hem, gjorde en macka och té och tittade på tv.
Blev även skitförbannad på en kille. Fyfan asså. Är så jävla lack. Har bara sagt vem det är till Nikki och Jasse, så ni får hålla käften om det. Annars..
Jaja, eftersom tunnelbane-kaoset idag så plockade vi upp Anna påväg till skolan och mamma blev kvar i liljeholmen ett bra tag innan dom kom hem. Klockan 8 fick jag mat i det här huset. Men vet ni vad?!
Även om det var McDonalds så var det äckligt. Varför? Jo, för att jag har dragit på mig en förkylning. Jag är snorig, täppt, har ingen smak och ont i halsen. Fan vad det suger. Och inte nog med det så har jag mått mer illa idag än vad jag har gjort på jättelänge! Det suger fan hästballe.

Haha, det kanske märks att jag är på dåligt humör? ;)
Jaja, puss! <3


Mina Kommentarer
Postat av: Anna

haha glömmde tacka. Tack

2010-02-24 @ 17:12:00

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback