800 inlägg!

Hejsan!
Först vill jag bara säga att mitt förra inlägg var mitt 800:e ! :D Haha, kulkul :)
Idag är jag sjuk :/
Men jag har gjort en videogrejjsimojjs som jag håller på att lägga upp nu xD Haha, den är 7 minuter lång och jag bara babblar på som vanligt, psycho .. ;)
Haha, det tar sin lilla tid att ladda upp, men jag laddar upp den här när jag laddat upp den på YouTube ;)

Haha, puss <3


Haha, naaw! Jag, Dilsah och Jasse! ;) Haha, det här var typ 1 eller 2 år sedan, vi var i skärsholmen och tryade lite kläder, jag kommer ihåg att i alla fall hanna och Fidde var med också! (=


Mina Kommentarer
Postat av: Jasmine Sjöberg

HAHAHAHAHA! Fan vad läskig jag var.

2010-02-23 @ 17:46:32
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback