1 fucking dag kvar !! :D<3

Hejsan ! :)

Idag blir det nog inte så mycket uppdatering, men en ska ni få innan jag åker i alla fall. För jag åker ju IMORGON!! :)<3 hahah, jag längtar något oändligt.

Så, vad ska man göra idag då? Jag skriver ned en att-göra-lista här så att jag inte glömmer!
 
Jag ska packa.
Städa till gerbilerna, och sedaon åka upp med dom till Nikki som ska ta hand om dom! Tack :)<3.
Ladda kamera, mobil, iPod.
Ladda ned låtar till iPoden, vill ha lit nya till den 5 timmars långa flygturen. 
Packa mitt handbagage, där jag ska ha böcker, läxor, kamera, ipod, mobil.
Packa väskan med kläder.
Packa necessär, haha, jag och mamma har räknat ut att vi två måste ha typ 3 necessäreer för att vi ska ha med oss så mycket xD.
Duscha o tvätta håret, haha!

Och nu kommer jag inte på mer :)

Men vi hörs! <3




Två bilder igår från den nya webbcameran! Bra va ? :D

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback