my weekend.

I fredags så samlades hela jävla bunten i Felix's källare. Jag, Tyra, Eve, Emma, Felix, Krillan, Oliva, david, ida,  fabbe, dogge, daggen, karl, gabbi och lina. Vi kollade på film (A Nightmare on Elm Street) och man kan säga att jag.. SKREK. De andra blev mer rädda för mina skrik än filmen.. haha.
Efter filmen satte vi på musik och så sprang jag ut ett x antal gånger och rullade mig i snön. Mysigt. Sedan så hände det lite andra grejjor jag inte ska gå in på här..

Igår så samlades vi också hemma hos felix, men då var det bara, jag, David, Dogge, Felix, Fabbe och Tyra :) Men det var lika trevligt ändå! Kollade på Barnhemmet, och sedan körde vi lite jag har aldrig.
Kom hem vid halv 3, då jag dog av hunger, haha.

NUUUU ska jag springa till bussen och möta Lina sedan i Liljeholmen! Har inte varit själv med den fisen på åratal, känns det som. Vi måste prata igenom lite grejjer också..

Men nu måste jag springa, PUSS!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback