Lina Patricia Lappalainen♥

Jag mår så otroligt dåligt över att du inte mår bra just nu. Vill bara hålla om dig, pussa dig på pannan och säga att allt kommer bli bra. Du betyder så jävla mycket för mig, min solstråle när jag mår dåligt. För att jag VET att du kommer finnas där i vått och torrt, och att du alltid är glad att se mig, lika glad som jag är att se dig.




Vi klarar oss igenom detta tillsammans! kommer ALLTID att finnas här för dig, i alla väder!

JAG ÄLSKAR DIG♥



.


Mina Kommentarer
Postat av: LINA

gud jag sitter och gåter av dina ord, kan nt ens förstå hur jag har hittat en så jävla underbar bästa vän som du ! jag älskar dig ! du gör bara mitt liv underbart. när jag behöver dig finns du där, och när du behöver mig finns jag här <3 kom i håg det ! jag älskar dig älskling ...... <333333

2010-12-14 @ 22:04:19
Postat av: Karl

Vackert, men ja kan fan nt hålla mig för skratt för gubben i bakrunden är så oerhört ful haha;)<33

2010-12-14 @ 22:33:16
Postat av: Karl

Och tänk att jag har tagit den översta bilden så ball ja e;)<33

2010-12-14 @ 22:34:21

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback