JULLOV.

Känner att min blogg är sjuukt jävla tråkig, och alla läsare är kvar? Trogna eller vad, lixom..

Idag var det ÄNTLIGEN skolavslutning! Vi i kören stod uppe på scen hela tiden, var en rätt tråkig avslutning, haha.
Efteråt så åkte jag, Ellen, Lina, Tyra, Eve, Felix, Dogge, Daggen, Gabbi och Leo hem till Leeeo. Vi chillade där till 12 då jag och Tyra åkte hem till henne. Åt nudlar och kollade på grymt bra film! Mysigt. Drog hem, chillade som faen vid min dator! Har saknat den.. </3
Maten blev klockan 7 och vid halv 9 så gick jag till Daggen där Leo, Felix, Dogge, Gabbi, Karl och Daggen var. Vi spelade skjutspel (jag var ägig, jag svär), handlade dricka och spelade lite mer. Skitmysigt! Såå jävla kul när Daggen fick damp i slutet, även fast det blev jobbigt, haha. Och så var det så jäääävla roligt på slutet när Dogge sa "SCCCCHHHJUUNGA SCCCHJÄÄÄLV". HAHAHAHAAHAH. Älskar att bara jag fattar, haha.

Imorgon blire dansuppvisning! Från klockan 1 till typ .. 7 .. Haha. Men iår är det ändringar! Jag ska inte dansa, utan jag och Tyras mamma Ulrika ska kolla på faktiskt. Det blirr myyyz. Alla ni tjejer och karl kommer äga skiten ur alla andra! Jag svär på buddha! Sedan på kvällen är jag rätt fri, höhö ;)

I know u dig my weirdness.

Chachaaaaaaa.

     


.

Mina Kommentarer
Postat av: olivia

söt bild gumman :)<333

2010-12-21 @ 00:36:31
URL: http://schnyggastee.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback