FRIDAY.

Helt sjuukt att det är fredag igen, veckorna går så himla snabbt nuförtiden!


Men, igår så åkte jag, Jasse, Viktor och Emma hem till Jahse efter skolan och hängde lite. Skitmysigt verkligen, underbara människor! Och vid halv fem så drog jag och Jasse in till Globen! Vi skulle ju gå på genrepet till idol-finalen! Jag var taggad så in i helvete! Dock lite synd att Jasse inte var lika taggad.. Men jag typ dog varje gång Andreas och DANIEL kom in på scen! Haha. Men så träffade jag (och jasse såklart) lilla Geir. Och tro det eller ej, men han kände igen mig! Jag, Dilsah, Anna och Lina var ju där på hotellet på höstlovet, haha. Så det var kul. Chärlek.

Men när det hela var slut åkte vi hem, jag hämtade väskan hemma hos Jasmine och sedan bar det av hem. Jag åt, och så blev det Grey's (inte sista avsnittet, så SÄG INTE NÅGOT).

Hhöhö, men idag är det iaf fredag, och jag flyttar hem till mami idag.. Så jag vet icke hur det blir med utgång, men någon ska jag iaf träffa, haha.

Nu ska jag ta och dunka mer musik. Mööös.

PUSS.



De röda ögonen var meningen.. eller inte.


.

Mina Kommentarer
Postat av: liinis

vad fan hände me elins namn på kinden dah ???!! <33

2010-12-11 @ 01:11:48
URL: http://weboi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

vaffö tog du inte ens fin mongobild ist? ;)

2010-12-11 @ 01:14:59
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback