första december.

heeej!

Nu är jag klar att gå till skolan, så jag ska gå om någon halvtimme.
Gick upp typ.. 7? Och då duschade jag och tvättade håret. Sedan har jag varit allmänt seg, haha.
Idag är det onsdag, det är min favoritdag i skolan, faktiskt. Musik, Engelska, och svenska plus sovmorgon är inte helt fel. Det är bara no:n som förstör allt. Men Tommy har blivit rätt skön, så det går nog att flumma lite på den lektionen, höhö.

Idag är det första december och 15 minusgrader. Känner mig sjukt taggad på resten av veckan när det bara blir fler och fler minusgrader. Woho.

Nej, nu ska jag gå och dränka mig.

Tjingeling!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback