flummigt hit, skitsnack dit.


Jag har hört under en tid att ett x antal personer klagar på mig och min jävla flummighet. En sådan liten skitsak, att folk säger att de älskar att jag "släpper loss" och flummar gärnet i skolan, till mig och sedan går och snackar skit om mig och säger att de hatar mig för att jag FLUMMAR? Haha, jag tycker att det är rätt skrattretande, och jag garvar högt åt det. Och jag har insett, att de människorna, är folk som är falska rakt igenom.

Jag älskar att skratta, jag mår som bäst när jag flummar, när jag är glad. Och jag är inte falsk på något sätt, jag älskar att vara den jag är. Och ungefär en hel del av min personlighet består av just det - flum. För det är då tänker jag inte på något annat, jag har bara kul. Så kom inte till mig och ljug och sedan gå och snacka bakom min rygg.

Låt mig flumma hur mycket jag vill, låt mig vara mig själv.


Thanx people.




.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback